Accepterad cappe23 | Medlem ansökning [Fabian422]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cappe23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? Cappe#1591

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Mathias är en person som kommer från en helt vanlig svensk bakgrund även om hans familj har varit
lite mer utav den udda typen. Hans familj har alltid laglydiga även om pappan i familjen kunde
göra en fuling ibland och åka ut på sjön för att fiska med dynamit. Inom skollivet så var Mathias alltid den som lämnade in läxorna i god tid men han var inte alltid den snabbaste,
Han har i skolans ögon varit sedd som en "chans till att utvecklas till en smart person om han bara fick tummen ur arslet" men skolan var inte alltid i Mathias största intresse.
Mathias är en person som har varit ofta utomlands i yngre ålder men han utvecklade i 10 års ålder spindelfobi när han var i Australien på semster för att han vaknade med en tarantella krypandes förbi på
nattduksbordet.
Samt så utvecklade han en mindre clownfobi för att hans pappa tog med honom på cirkus när han var 3 år gammal men han kan hantera den fobin mycket lättare i dagens läge även om näven kan knytas till lite.
På sin vanliga fritid i ungdomen så brukade Mathias mest hålla sig till musik och fotboll vilket var något utav hans största intressen för det var 2 portar som ledde till hans tonårskärlek och personliga segrar samt att tack vare
fotbollen så har det utvecklat en form utav "vinnarskalle" hos Mathias,
vilket är ett utav hans drag i senare ålder samt att Mathias har alltid varit den personen som gillar att tagga till andra människor.
När hans intressen började ta av, gymnasiet var slutförd och hans flickvän hade gjort slut så började Mathias fundera över sin framtid vilket ledde till att han sökte sig till Polishögskolan i Solna för att han hade hört från sin lite
galna farbror att det kunde vara en perfekt karriär för Mathias.
Mathias nickade åt detta och gick med på det då han kom ihåg att det alltid var kul att leka Tjuv och polis under skolans raster samt titta på serien COPS efter fotbollsträningarna.
Så utan vidare eftertanke så avslutade han de 3 åren på Polishögskolan och började söka ut sig i landet efter lyckan och nya kapitel här i livet för att starta om på ny kula.

Efter en tid inom Polisen så bytte Mathias till Sjukvården och klättrade snabbt till Läkare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ta min rå nivå högre upp och speciellt ha en bra, rolig och social rp! Jag ser fram emot att träffa nya människor ingame och få en bra rp nivå som möjligt även lära mig nya saker! Och mitt mål är ju 100% att bli polis och vara en helt laglig karaktär

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att man skälv tycker de ör roligt de ska vara roligt för båda i ett senariom

Hur hittade du Unive? min kompis och kollade youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka