Accepterad Cappe1 | Medlem ansökning [W1lma] [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cappe1

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097313165/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? cappe#1468

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Mii karaktär heter Casper Andersson växte upp i en stad vid namn Eskilstuna. Som liten älskade ha utmaningar, för att aktivera sig gick han i olika sporter. Vissa av sporterna som han har gått i är ishockey, konståkning och gymnastik. Dessa sporter höll han på med ända sedan han lärde sig gå tills mitten av årskurs 5. Han har alltid haft en benägenhet av att bli skadad. Han åkte in och ut ur sjukhuset ständigt. Han skadade sig ofta inom ishockeyn, detta på grund av att han alltid har varit ganska smal. På senare tid har han tränat och nu fått upp lite muskler men det märks fortfarande att han är smal. I årskurs 4 hände det en sak, Casper fick en tanke om att man ska yttra sina åsikter och stå för vad man tycker och tänker. han var duktig på att sätta upp mål för framtiden, det blev självklart för Casper att om han inte satte upp tydliga mål skulle han inte nå någonstans. Därmed satte han upp mål. Målen som han satte upp i årskurs 4 var att han ville få minst C i alla ämnen, allt under det var ett misslyckande och något som han behövde träna mer på medans allt över C är en bonus. Han har alltid varit hård mot sig själv på grund av det, vilket kan ses som en styrka, i Caspers ögon är det en styrka, för att med tydliga mål kommer även tydliga krav. Krav som går att fullfölja. På senare tid valde Casper att läsa Ekonomi och han tog även kurser utanför skolan i säljteknik och medicin. Han har alltid älskat att lära sig nya saker, att gå kurser utanför skolan var ett sätt för honom att kunna utbilda sig snabbare. Drömmen sedan har var liten var att bli Mäklare, vilket än står kvar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på unive är för jag har en riktigt bra rp nivå som består av mycket social rp och jag har en väldigt hög aktivitet och kommer göra mycket roliga och bra scenarion. Jag kommer lyssna på alla regler och ta in viktigt information som jag blir tilldelad på t.e.x servermöten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig Rp, och jag kommer att försöka skapa många scenarion. Jag kommer även att vara aktiv på serven och spela mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för ett parti.

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade om den

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka