Nekad capo_weee | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

capo_weee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anes

Vad är ditt discord namn? capo_weee

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär går för namnet Ibra Melek och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktärs personlighet är omtänksam, pålitlig & generös. Han är en person som alltid bryr sig om de människor som är runt omkring honom samt försöker alltid hitta ett sätt att lösa problem oavsett hur stort problemet är. Även en väldigt pålitlig person eftersom lojalitet betyder allt för min karaktär.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ibra Melek ursprungligen från Bosnien och haft en lite upp och ner vänd bakgrund eftersom han varit inblandad i rätt så mycket konflikter. Han har även gjort dumma val i sitt liv där han hamnade i kriminaliteten men just nu försöker han hitta en väg som kan leda honom på ett bättre spår i livet. Hans framtidsplaner är att bygga upp något stort antingen ett företag som förhoppningsvis kommer bli extremt framgångsrikt. Men också att hitta nya personer & kontakter som han kan lära känna bättre och hamna på en bra grund i livet igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt unik Rp av socialt värde. Med det så menar jag att har alltid varit en person som rpar på ett väldigt socialt sätt. Jag har spelat mycket FiveM i några år och mitt sätt att lösa saker är alltid att prata ut det. Så kommer försöka göra så att alla som rpar med mig kommer att ha så kul som möjligt oavsett om det är personer jag känner eller inte. Samtidigt kommer jag skapa väldigt roliga & unika scenarios där allt utgår från en bra punkt inom rpn.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tänka på båda sidor i ett scenario. Ett exempel kan vara en förhandling mellan kriminella och poliser. Om kriminella ställer ett par krav då är det rimligt att polisen har ett par krav som dom vill uppfylla också. Så det är lite som samarbete mellan båda parter. En part kan inte få alla fördelar än den andra parten. Så gäller att man har bra kommunikation och tänker på sin omgivning och de andra personer som är med i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte brutit mot Serverns regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social rp, Powergaming, Metagaming, RDM, VDM, NLR. Finns massor utav regler men kan väldigt många utav dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack för tiden ni tog att läsa igenom.

Tillbaka