Accepterad Capo wes | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capo wes

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435121522/

Ditt Hex-ID: steam:110000157e88372

Vad är din discord tagg? capowes

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban överklagan capo wes.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag använde inte regeln "röst efter karaktär" samt att jag körde över folk som var väldigt dumt gjort utav mig. Jag gillade Unive väldigt mycket innan det är därför jag väljer att komma tillbaks. Detta hände för runt 6 månader sedan och jag känner att jag lärt mig vad som är rätt och fel vill bevisa att jag kan bättre. Ända anledningen till varför jag väljer att komma tillbaks är för att många vänner spelar här samt alla roliga scenarios jag haft här. Men detta kommer ej hända igen vill bara ha en till chans där jag kan få bevisa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Den riktiga händelsen var att min bror spelade Unive Roleplay när jag inte var hemma och visste ingenting om detta men tilllslut fick han mig att bli bannad på mitt konto samt att mitt gäng vart nerstängt. Självklart kanske detta låter som en ursäkt att ni ska unbanna mig men egentligen vill jag bara få komma tillbaks och spela. Det var mitt ansvar att se till så inte min bror gjorde nånting dumt men alla gör misstag. Så det som hände var att jag var på jobbet sen fick jag samtal från en vän som var i mitt gäng att gänget hade blivit nerstängt. Så jag ringde min bror och han förklarade till mig att stafffsen var otrevliga osv. Sen fick jag höra att min bror var otrevlig mot en staff vilket jag blev besviken på så jag satte mig i supporrt och bedde om ursäkt själv. Men jag har lärt mig nu att detta är mitt ansvar och kommer se till så inget liknande händer igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis så var det en rätt ban eftersom staffsen gjorde sitt jobb att banna en person som bryter mot serverns regler. Skulle säga att det var jag som gjorde fel som lät min brorsa ha tillgång till mitt konto. Men finns inte så mycket att göra skriver nu för att be om en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skulle inte säga jag vart bannad för nått större än denna permanenta bannen. Minns nog bara att jag rpade som krim när jag ej hade krim rollen men tog lärdom utav det. Samt detta är ett nytt forums konto eftersom det matchar med mitt discord namn. Mitt gamla forums konto hette beno men har nytt nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte låtit min bror ha tillgång till mitt konto, jag borde ha gjort en annan steam till honom där han kan använda och spela vad han vill.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart så har jag lärt mig om att ta mer ansvar så jag slipper såna här onödiga konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka