Nekad Capo | Medlem ansökning [PACDON] / [W!BØ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sri LankeN

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199170887219/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Sri LankeN#7027

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dexter Bogota. Han är 18 år och kommer från Sri Lanka. Han hängde ofta med sina vänner som var från somalia. Dem växte upp i somailien dem hänger mycket ute och är med varandra hela tiden. Dem började hänga ut sent på kvällarna, Det var där dem började få upp det kriminella i deras liv. Dem gjorde bus, som att slänga ägg på hus och äpplen. Från att råna, sälja droger. Dem fick mycket problem men dem stog alltid vid varandras sida. Dem köpte en glock-19 när dem var 14år för att skydda sig på gatorna. Dexter går ut från porten, det kommer fram en kille som börjar rikta en colt. Han kidnappar nästan Dexter men då kommer hans grabbar o börjar skjuta mot kidnapparen. Dexter springer därifrån senare kommer polisen hans vänner blir gripna. efter det väljer Dexter att bli Laglig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive på grund av att jag har rpat här i 5 månader. Jag sa upp min medlem men jag vill spela här igen. Jag är bra på att rpar och lallar inte jag har aldrig fått indragen medlemskap. Jag kan rpa och lallar ej samt har jag väldigt mycket social rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Allt, Jag kan bidra med rolig rp från båda parterna. Jag kan rpa väldigt bra och jag är rolig. Jag är en erfaren rpar jag kan alla regler mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag t.ex gör ett bankrån med 5 gisslor. sedan säger jag fri passage inga spikmattor och ingen h1. Då så sätter polisen ändå spikmattor även fast jag har gisslor. För att det ska bli kul för båda parterna ska dem ej göra det så kan man fly med en rolig biljakt istället för spikmattor pittning direkt efter man lämnat banken.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive i 6 månader. Jag hittade de igenom streamers och folk jag känner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka