Nekad Canelloni Macaroni | Ban Överklagan (v11necent)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Canelloni Macaroni

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274413355/

Ditt Hex-ID: steam:110000112b9832b

Vad är din discord tagg? robin7860

Vem var det som bannade dig? v11necent

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-13 135744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig på grund utav att jag inte tog hans ''hot'' på så stort allvar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag vart bannad så satt jag i en bil med en främling som körde runt mig. Sedan så frågade han mig vem jag tillhörde varpå jag svarade lite skämtsammt att det borde vi inte gå in på. varpå han drog upp en pistol och frågade mig vem jag tillhörde igen, Jag svarade då ingen och han trodde inte mig. Vi fortsatta att köra ut mot piren och sedan bad han mig att hoppa ur bilen, Jag sa att jag hoppar ut om han bevisar mig att den är äkta. Vilket han aldrig gjorde utan vi satt i bilen nån minut och sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen i sig är upp till admin att bedömma om den var felaktig, Jag tycker bara att bannen i sig var väldig sträng för att ha uppfattat en situation på ett annat sätt än vad admin gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga tidigar bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tagit hans ''hot'' på lite större allvar och hoppat ut ur bilen och lyssnat på herren

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka