Accepterad CamelJointt | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointt

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? nizze

Bild på banmeddelande: 5f8f3fad5ecb8eb6ebb386dde505064f.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lätt kolidera med en bil och hoppa ut o sköt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en annan grabb till mig satt o snurra utanför våra fienders hus, sedan åker det ut en bil och vi påbörjar en biljakt med bilen, vi kör runt en hel del innan hans bil drar en sväng över på min sida av vägen och eftersom jag kör rakt fram så kör jag in i hans bil som välter och landar upp och ner. Jag såg då läget att hoppa ut och avlossa skott mot bilen och får ner killen som satt i bilen, sedan kör hans vänner ifrån med bilen och lämnar han död på platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, har pausat och klippt upp videoklippet och tycker de ser mer ut som att drar in över min sida av vägen och ger mig inget annat val än att köra rakt in i honom. Kolideringen mellan bilarna enligt mig är inte jätte hård. Vi låg ungefär i 30-50km och krockar tror till och med att det vart en dsync pitt då bilen vad jag vet väger åtminstone 10000kg säkert mer. Bilen väger betydligt mycket mer än bilen jag körde iallafall och det har inte gått att få bilen att välta så där innan (bloods bilen) då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ingen aning brukar inte åka på så många bans, de flesta är överklagade vad jag vet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske rpa lite mer på skador men tyckte inte krocken var så värst, staffsen får avgöra helt enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? både jag och nej, reglerna har alltid vart klara för mig. Är medvetna om alla regler jag tycker inte jag gjorde fel i detta men som sagt inte upp till mig. Fick ju även indragen krim pga två tidigare varningar som inte vart registrerade tydligt nog. I framtiden ska jag chilla ner lite me körandet, vet att det finns 100 andra personer som bidrar me värre än i detta fall och då menar jag mycket värre. Som sagt staffsen beslut i slutet av dan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Du blir unbannad men angående krim har jag ej bestämt mig än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka