CamelJointen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 75
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 245 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: J.vi0
Datum: 2025-10-22
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv blev bannad utav anticheat när jag använde mig utav emoten lawnchair för att ta mig upp på ett tak.
Tar du ansvar för det som hände? Absolut, jag tar alltid fullt ansvar över alla banns jag fått över min tid jag spelat på unive. Man kan alltid ha olika synpunkter på en ban men vare sig om beslutet är korrekt eller felaktigt så ska man alltid ha en god ton och inställning till sin ban och ta ansvar.
Vad har du lärt dig sedan dess? Mycket, jag har reflekterat länge på bannen gav väll upp i vintras att skriva överklagningar då bannen var rätt så nyligen placerad och kanske kände att jag behövde ta en paus med fivem och göra lite saker utanför, men har fått en bra personlig mognad sen dess och saknat unive enormt speciellt nu till sommaren. Men personlig mognad som gjort ett stort inflytande på mig. Lärt mig sen sist att inte chansa på saker och ting och spela spelet spel legit.
Varför ska vi ge dig en till chans? Om jag tilldelas chansen att få komma tillbaka lovar jag att bjuda på en rolig och kreativ-rp som jag vet att jag kan bedriva och gjort många gånger på unive tidigare. Saknar kvällarna på unive jävligt mycket faktiskt med gubbarna och rp suget finns där för mig. Kommer köra fullt ut seriöst och försöka bidra på andra sätt än bara som spelare möjligtvis som staff om chansen kommer, det är absolut något jag skulle vilja göra efter alla mina år på unive.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja det finns ju ett klipp på händelsen som jag kan länka här nedanför, https://streamable.com/xysw7c detta är då att jag exploita emoten för att ta mig upp på taket. Detta har väll man gjort några gånger och till slut fick jag äta upp skiten för det och blev anticheat bannad.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja