Nekad CamelJointen | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 245 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: J.vi0
Datum: 2025-10-22
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv blev bannad utav anticheat när jag använde mig utav emoten lawnchair för att ta mig upp på ett tak.

Tar du ansvar för det som hände? Absolut, jag tar alltid fullt ansvar över alla banns jag fått över min tid jag spelat på unive. Man kan alltid ha olika synpunkter på en ban men vare sig om beslutet är korrekt eller felaktigt så ska man alltid ha en god ton och inställning till sin ban och ta ansvar.

Vad har du lärt dig sedan dess? Mycket, jag har reflekterat länge på bannen gav väll upp i vintras att skriva överklagningar då bannen var rätt så nyligen placerad och kanske kände att jag behövde ta en paus med fivem och göra lite saker utanför, men har fått en bra personlig mognad sen dess och saknat unive enormt speciellt nu till sommaren. Men personlig mognad som gjort ett stort inflytande på mig. Lärt mig sen sist att inte chansa på saker och ting och spela spelet spel legit.

Varför ska vi ge dig en till chans? Om jag tilldelas chansen att få komma tillbaka lovar jag att bjuda på en rolig och kreativ-rp som jag vet att jag kan bedriva och gjort många gånger på unive tidigare. Saknar kvällarna på unive jävligt mycket faktiskt med gubbarna och rp suget finns där för mig. Kommer köra fullt ut seriöst och försöka bidra på andra sätt än bara som spelare möjligtvis som staff om chansen kommer, det är absolut något jag skulle vilja göra efter alla mina år på unive.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja det finns ju ett klipp på händelsen som jag kan länka här nedanför, https://streamable.com/xysw7c detta är då att jag exploita emoten för att ta mig upp på taket. Detta har väll man gjort några gånger och till slut fick jag äta upp skiten för det och blev anticheat bannad.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1700kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Elias
Unive Staff

Har inte fuskat, staffen själv har erkänt det för mig då han inte är staff längre och träffat på han i andra sammanhang där han klart och tydligt sa att han inte visste om jag fuska eller inte. Bevisen som finns stärker ingenting till bannen i sig. Har aldrig använt fusk på unive och kommer aldrig göra det.

Sen fattar jag att du inte läst min överklagan eller ens tagit en titt på bevisen utan bara copy paste in ditt svar som alla andra fusk bans. Raderade klipps innebär inte att man fuskat. Har aldrig velat skadat unive genom fusk eller liknande. Blev intagen på en pc check någon månad innan min ban och var helt clean, de var jag även senast också. En staff som hade ett agg mot mig valde att ta min ac-ban och behandla mig felaktigt. Det är det jag kan säga om detta beslut.

kan erbjuda mig själv att komma in på pc check har även flertal klipps från den tiden så kan ni granska det efter fusk om ni skulle vilja det.

Din blacklist överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka