Nekad calvadoz2 | Ban överklagan [Rosen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

calvadoz2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198824244977

Ditt Hex-ID: 1100001337f46f1

Vad är din discord tagg? boo1337#6471

Vem var det som bannade dig? alexander200507

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 18 timmar 24 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall ~alexander200507. Återstår: 4 dagar 18 timmar 24 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sparkade på en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid piren och solde en bil till en och sen kom en person och jag bad han gå undan och då sa han att jag inte skulle säga åt han vad han ska göra och då gick jag och den andra ivägg och sen gav jag han bil nycklen och sen kommer han tillbaka och börjar kaxsa och säger att han ska slå mig och då undrar jag varför och sen försöker han gå ut och slå mig men han kan inte för han är inte medlem och sen sparkar han på min bil som stog på en parkering men sen så gick han till sin bil och då sparkade jag tillbaka på hans bil och då ksk de blir lall men han gorde de också så de va ju ett synare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte de men staffs tycker de blir lall men jag tycker inte de för att de va i ett synare som ni antagligen inte såg när ni kom men han sparkade på min bil och då så sparkade jag också tillbaka på hans bil och då kom ni och kollade och då fick jag ban för lall.och förstår ju att jag inte ska sparka tillbaka men då gjorde jag de. och då kom ni men jag blev bara arg för jag bad han gå och han gick i nte ivägg och sen skulle han slå mig men han va inte medlem så han kunde inte men då sparkade han på min bil som jag skulle sälja till en och sen åkte han bara ivägg med sin bil men sen kom han igen och började bråka och ifall ni kollar min medlems ansökan så är min karaktär så dära att ifall någon är jobbig/kaxis så blir min karaktär så dära att den gör typ saker och blir väldigt arg så skulle jätte gjärna bli unbanad och ska aldrig göra så igen och beromursäkt men som sagt så va de i ett synarie

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. föra gången blev jag banad för jag missclicka och han inte skriva missclick och då fick jag ban för vdm och då var jag vid sandy/ikea och då fick jag ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte sparka tillbaka på hans bil som en 3 åring och ba pratat ut de men ifall ni kollar min karaktär på medlems ansökan så är min karaktär så där och inte gå till han sparka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag att inte sparka på andras bilar bara för dom sparkar på min bil

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka