Nekad Callutten | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Callutten

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/edw3ee/

Ditt Hex-ID: steam:11000014baa70df

Vad är din discord tagg? drixy #4960

Vem var det som bannade dig? mnbkuó

Bild på banmeddelande: unnamed.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att alla staffs skulle bannat mig om detta hände men det är ju klart att han som bannade mig inte visste hur situationen var med mina roller jag sprang ju runt med min ped men då inte med rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var o rpeade på piren med min familj och så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ju felaktig för att just då så strulade det med mina roller då det dc konton som jag hade innan där jag hade alla mina roller blev jag utloggad från så då gjorde jag då ett nytt och fick hlälp av mod att få över rollerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom var länge sen men dom har jag lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? haft lite mer tålamod kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja lite med tålamoden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Nekad, du verkar inte inse vad själva problemet är eller vad du ens gjort för fel för den delen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka