Nekad CallMeLeooo | Whitelist ansökning [Ossipro] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
41
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Görg Hellström#1212

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Görg Hellström. Görg är född 2003-11-01. Han kommer från en liten stad som heter Kalmar. Görgs föräldrar lämnade honom direkt efter födseln. Han blev då strax hittad på gatan gråtandes och blev tagen till ett fosterhem. Fosterhemmet låg i Multistaden där han växte upp när han var liten. Görg har alltid haft ett intresse av att hålla på med bilar som hans foster pappa lärde honom. Han hoppade av skolan tidigt i 9an och började med att hitta skrotbilar. Han tog med dem hem och började mecka med dem. När han fick igång dem så började han sälja bilarna. Han tog även fina bilar som han hittade trasiga. Hans fosterfamilj har försökt allt för att stötta honom. Han blev mobbad under hela skolgången och det är därför han alltid är ledsen. Görg har alltid varit en glad snäll person när man pratar med honom. Men när man börjar bete sig på ett elakt sätt så blir han lätt ledsen. Görg har alltid varit ledsen och har alltid tänkt på sina biologiska föräldrar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna öka mina förmågor på denna server. Jag älskar att köra här. Jag ska även fortsätta med bil kariärn och försöka jobba på någon bilfirma eller hos polisen. Jag vill göra denna roleplay ännu bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag känner mig ganska så bekväm med denna server. Jag har funnits här ett tag och tycker verkligen om denna server. Jag tycker jag kan göra spelet till en ny nivå som till exempel att jag ska nu ansöka till polis efter att jag vart blacklistad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom Fivems flöde

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få ut en så rolig roleplay som möjligt. skapa bra scenarion med många personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka