Accepterad CallMeLeooo | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoQ

Aktiv Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
41
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/19213453656436774323208/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? tandfen#1212

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Görg Hellström och han är 18 år. Som liten blev Görg tagen till en fosterfamilj då han blev lämnad av sina föräldrar direkt efter han blev född. Dem lämnade honom utanför bb då en som jobbade där hörde hans skrik och sprang genast ut. Hon tog in honom och matade han med barnmat och värmde honom. Han blev där inom kort tagen till en fosterfamilj där han fick växa upp. Hans fosterpappa heter Lars som har lärt honom hur man meckar med bilar osv. Från start till slut. Detta var Görgs hobby ända tills han blev vuxen och sökte till Mekonomen. Resan fortsätter

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli wl för att jag kan ta rpandet på allvar och sedan har jag haft wl innan fast jag har ej varit aktiv på ett tag så jag tänker komma tbx med bra rp och seriösa scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag känner mig ganska så bekväm med denna server. Jag har funnits här ett tag och tycker verkligen om denna server. Kommer söka efter ett roligt wl jobb även

Hur hittade du Unive? hittade det i flödet för länge sedan då det hette multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är ju att skapa roliga och seriösa scenarion. Kommer ta jobb och annat seriöst

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att jag kommer söka till ett wl jobb som kommer ta en stor del utav rpandet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka