Ej Antagen callex45 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad heter du på discord? Calleb10

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill utöka servern med medlemmar och test medlemmar och få server att växa med seriösa spelare så folk kände sig trygga med bra spelare som vet vad de håller på med. Jag vill testa på nåt nytt och får göra skillnad på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer ta och intervju och ansökan på fullaste allvar och ta in de som är seriösa så är du växer på bästa sätt men seriösa spelare som inte lallar utan som bete sig och tar det seriöst och jag ska vara positiv trevlig person som taggar folk och hjälper till så gott jag går.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tänker bara jag bemöta dem glatt och respektfull och inte vara otrevlig eller kaxig. Men jag ska bara och om de säger nåt dumt säg inget dumt tillbaka bara skit i det.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att det är väldigt roligt att få delta i en bra server. Det är väldigt seriösa personliga man kör med och man kan nån gång låta mot parten vinna i scenario och låta ha det roligt och låta alla utvecklas på olika sätt så alla får sätt att utveckla sig själva på.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att de ska kunna ta det och spela seriöst och inte Lalla gå inte ska hålla på med fusk eller bara vara medlem för att få tillgång till saker för att sen lalla med utan man ska vara seriös och ta så du inte fullaste allvar och inte förstöra för andra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta folks ansökningar och intervjuer och få hjälp folk att kan klara sina intervjuer och ansökningar inom Tips och positiv och försöka vara där och vara trevlig göra det bästa jag kan.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag fyra till 8 timmar på vardagar helger och lov. Kan jag vara aktiv hur länge som helst. Om jag inte har läxor på vardagar så är jag aktiv så mycket jag kan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka