Inaktuell callex45 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callex45

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle 14 år

Vad heter du på discord? Callexgl20

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var att för denna server ser rolig ut på youtube och väldigt bra och riktigt bra rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag skulle passa bra in i Unive.
Jag kan vara en förebild. Och för att jag kör verkligen riktig rp som ni förväntar er.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Trevlig inte elak positiv göra andra glada. Man kan vara otrevlig beror på vem i roleplayen i unive te.x om det är polisen kan man ju vara trevlig men också vara lite otrevlig. för jag menar alla är ju inte trevliga mot polisen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Sprida bra rykten om er. Och att det kan bli en bättre server. Den är jätte bra nu men den kan alltid bli bättre.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Inte vara för kaxig eller otrevlig inte kränkande. Vara snäll och trevlig delvis positiv. och vara en bra förebild,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja vara polis eller krim men annars vill jag ansvara för olika grupper te.x bil träff eller olika gäng och ta lite ansvar för hur alla är mot varandra och inte skapa för mycket komflikter.

Hur ser din aktivitetet ut? Ja om jag skulle vara polis som jag gjärna skulle vilja vara så gå upp kl 05.00 och äta ta en duch åka till stationen åka på larm. helgerna skulle nog vara lugna och vara ute på stan eller om det går så jobbar jag kanske.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att unive är min favorit server min dröm är att får komma med i den det är den bästa serven någonsin jag sett. så jag hoppas verkligen att jag blir medlem i unive roleplay

Ändra så din discord matchar med den du har nu så de inte blir så att man behöver neka för detta :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka