Vad är ditt namn i verkligheten? Carl har grov dyxlexi
Vad heter du på discord? Kakkan#5926
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar minst 5 timmar omdag på en vardag. på en helg spelar jag 10 timmar om dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? september
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gång har jag blivit bannad blob:https://discord.com/9d36003c-0273-485c-a36a-066e98f54021
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att för lätta en staffs upgitft, hjälpa med bilar som står ivägen som någon har dumpat. den stora andledningen är för att få bort regelbrottare. om jag är i ett senario och då är det någon tex gör grov powergaming kör en låg bil på stranden i 250kmh då kan jag kicka han och ge han en varning att han inte ska göra om de om han gör de ingen då kan man ge han en ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hålla koll på server få bort regelbrottare, lallare, rsister och om man får använda de ort idioter som för stör rpen har varit i många senarion där det är varit alla möjliga regel brott. jag orkar inte de vill att det ska var hög rp nivå på server!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. har grov dyxlexi så är jätte svårt att visa de
Vad heter du på discord? Kakkan#5926
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar minst 5 timmar omdag på en vardag. på en helg spelar jag 10 timmar om dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? september
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gång har jag blivit bannad blob:https://discord.com/9d36003c-0273-485c-a36a-066e98f54021
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att för lätta en staffs upgitft, hjälpa med bilar som står ivägen som någon har dumpat. den stora andledningen är för att få bort regelbrottare. om jag är i ett senario och då är det någon tex gör grov powergaming kör en låg bil på stranden i 250kmh då kan jag kicka han och ge han en varning att han inte ska göra om de om han gör de ingen då kan man ge han en ban.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hålla koll på server få bort regelbrottare, lallare, rsister och om man får använda de ort idioter som för stör rpen har varit i många senarion där det är varit alla möjliga regel brott. jag orkar inte de vill att det ska var hög rp nivå på server!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. har grov dyxlexi så är jätte svårt att visa de