Nekad callehugo | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

callehugo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070043885/

Ditt Hex-ID: 11000014225deed (Hex)

Vad är din discord tagg? kallemackeballe07#5059

Vem var det som bannade dig? vdm ~Zenvu1337

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip 320´s server: Du har blivit avstängd för vdm - Zenvu1337

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett fel/misstag att köra på men han hoppade mitt framför mig när jag skulle köra framåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var som jag sa i svaret ovan att när jag av misstag körde på honom och direkt efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle köra ut och han hoppade upp framför mig. Vi hade en en diskussion innan men jag vet att jag inte får köra över eller på personer men denna händelse var oavsiktligt och jag tycker straffet alldeles för långt. Jag gjorde ju fel som körde på men det var oavsiktligt så kanske 1-2 dagar skulle vara mer rättvist.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror att det är vid 1 max 2 tillfällen kanske en timme. Kommer inte ihåg varför så jag kan inte idags läget dra lärdom däremot efter denna banningen drar jag lärdom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte denna gången men till framtiden kommer jag agera annorlunda när personer försöker reta upp mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det kommer jag. Jag vet nu att jag inte kommer gå in i nya diskussioner med personer som försöker reta upp mig utan lägga detta åtsidan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka