Accepterad Calle1231 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle1231

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? calle0909#7051

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Hjortsberg. Han är 22 år gammal och ska fylla 23 år. Liam hade en väldigt svår uppväxt då hans riktiga föräldrar lämnade honom. Han fick bo på en massa hem som socialen hade placerat honom på men han ville inte så han försökte rymma många gånger men kom aldrig riktigt undan med det. När Liam hade fyllt 18 och blev myndig så flyttade han till stockholm in i en ganska sunkig 2a som han bor i, i nuläget. Liam gillar att sporta och vara med kompisar men är även väldigt driven till att jobba och tjäna pengar och försörja sig själv. Eftersom Liam har gått igenom mycket så har han byggt upp ett väldigt starkt självförtroende. Liam är social och är bra med människor och är väldigt snäll men kan vara aggressiv om han behöver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara seriös och hålla RP nivån hög. Och inte lalla runt. Jag kommer bidra med att RP nivån på servern kommer bli högre och försöka att vara med att utveckla servern så att det blir ännu bättre RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv inte alltid ska vinna ett scenario utan också förlora ibland för att det ska bli ett bättre RP.

Hur hittade du Unive? Jag var förut medlem på unive men det blev indraget för jag var borta ett tag. Men nu vill jag komma tillbaka för unive är den bästa servern jag kört.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka