Accepterad Calle1231 | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle1231

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad heter du på discord? calle0909#7051

Ange ditt födelsedatum 27 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer att vara runt 2-3 timmar det beror på träning och skola. På helger kommer det att vara lite mer ungefär 4-6 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 28 januari 2023 så ungefär 2 månader. Men var medlem innan men tappade den rollen då jag inte var aktiv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 gånger en var länge sedan och en var för ett tag sedan. Men båda var endast 12h. Kan ej bifoga bild kom pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift som det låter att vakta servern. En server vakt är inte som en staff som letar efter problem utan en servervakt ska rpa som vanligt och låta problemen komma till än själv. Den främsta uppgiften en servervakt har är att underlätta för staffsen genom att till exempel dva bilar som endast står på gatan. En SV kan även svbana en person och då är banen en timme lång. En servervakt kan även kick folk som inte föjer reglerna till exempel halv ooc som "tryck f2 muskeln". Ett command en servervakt även kan använda är toggleid då kan man se en persons id. Även /revive

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill bidra till att servern ska bli bättre och att den ska hålla en så bra rp som möjligt. Jag vill även kunna hjälpa till och underlätta för staffs om de har det stressigt i en situation. Men främst så känner jag att jag skulle vilja bidra med någonting till servern då jag har spelat på den under ett tag. Jag tycker även att det är kul att ta hand om de som lallar och de som bryter mot reglerna. Till exempel en person springer fram till mig och knivhugger mig så SV bannar jag personen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina perms genom att till exempel reviva sig själv och sin kompis för att de ska få ett övertag i scenariot. Korruption kan vara om jag och min vän är inne på servern och spelar så bryter min kompis mot fearrp regeln så kickar jag inte honom för det utan lämnar det. Då har jag inte tagit de åtgärder mot min kompis som jag kanske gör mot en annan spelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad, Lycka Till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka