Nekad Calle1231 | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle1231

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad heter du på discord? calle0909#7051

Ange ditt födelsedatum 27 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer att vara runt 2-3 timmar på vardagar då jag har skola och träningar men kommer vara inne så mycket som möjligt. På helger kommer jag vara mer aktiv runt 4-6. Det kan variera lite då jag har annat att göra och saker jag måste göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem 28 januari 2023 så ungefär 2 månader. Men var medlem innan men tappade den rollen då jag inte var aktiv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 gånger förut men endast 1 dag. Kan ej lägga in bilden men kom pm om du vill se.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att se till att rpn är på en så hög nivå som möjligt. Men en servervakt ska inte hitta problemen själv utan ska endast rpa som vanligt men om det kanske skett en bugg då en person dött så kan en servervakt använda kommandot /revive id. Om en servervakt även ser att någon till exempel pratar halv ooc som till exempel tryck på f2 muskeln så kan en servervakt kicka personen för den anledningen då personen brutit mot metagaming regeln. En servervakt hjälper även staffsen om de inte är där och speccar. En servervakt har alltså som uppgift att se till så att det inte sker något lall på servern och för att se till att alla ska få en så bra rp som möjligt. En servervakt arbetar alltså för att servern ska hålla en så god och bra rp som möjligt och se till att de som vill rpa ska få rpa och de som är inne på servern för lall ska inte få vara inne på servern. En SV ska inte gå runt och leta efter de problemen som vissa spelare skapar utan bara rpa som vanligt men om en servervakt ser en person som bryter mot reglerna ska servervakten ta åtrgärder. En servervakt kan även dv:a bilar som bara står på gatan.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är själv polis och ibland kan det uppstå lite lalla inom polisyrket och även folk som bryter mot regler till exempel inte har voicechanger fast de har en väldigt ljus röst osv. Jag tycker att unive är en väldigt bra server och jag skulle vilja vara med och medverka så att den håller sig bra och blir ännu bättre genom att kicka personerna som bryter mot reglerna och se till att de inte bryter mot reglerna igen. Jag vill även kunna hjälpa staffsen de stunderna som de behöver hjälp då det kanske är väldigt mycket kaos. Jag vill kunna vakta servern och se till att lallarna och de som bryter mot reglerna ska lära sig att man inte ska göra det och att de ska läsa reglerna så det blir en så rolig och seriös rp som möjligt så att alla kan ha kul.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse menas med att man använder sig av de permsen man fått som servervakt för att använda de i fel tillfällen som man inte får använda de i. Som till exempel. Jag är och patrulerar med min kollega och det kommer en bil och skjuter ner mig och min kollega. Jag använder mig av /revive på mig och min kollega för att vi ska kunna fånga de. Korruption är när man kanske ser sin kompis till exempel prata ooc ig och man tar inga åtgärder åt det för att det är ens kompis.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka