Nekad Calle Andersson | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280871962

Ditt Hex-ID: 1100001131c101a

Vad är din discord tagg? m1kael#0885

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss i fängelset

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tycker att det är felaktigt att banna när man slåss i fängelset vad är det som är regelbrott, alla är hungriga, törstiga arga för sitsen de är i. Det är inte så att alla slogs 24/7.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det blev slagsmål och det eskalerade genom att alla slog den som just hade slagit någon det var såhär" Sluta slåss" o så slår man den som just slagit för att få slut på allt jag var knappt delaktig gemfört med de andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är felaktigt på grund av att man slåss i fängelset och att det ofta inte behöver finnas stora anledningar för slagsmål när man inte har mycket o förlora och bara massa tid på axlarna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Haft några felaktiga bans och en perm som jag bevisade mig som oskyldig sen har jag bans ifrån när jag var ny till Rp, från de har jag lärt mig hur rp går till (det var länge sedan)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var lite svårt att göra saker annorlunda då jag blev slagen flera gånger jag kan ju inte bara låta någon slå mig i fängelset, man svarar och står upp för sig själv så jag vet inte riktigt kanske försökt undvika situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte slåss i fängelset om det är så det ska vara

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Oavsett vad så ska ni inte slåss i fängelset och det vet ni om.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka