Nekad Calle Andersson | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280871962/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? m1kael#0885

Vem var det som bannade dig? flake

Hur lång tid var din ban? 55 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: skrotnissetwitch.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan inte fixa bilden men det stod 55 dagar av rdm grov lall.))) Helpern var helt på de andra personernas sida, gav mig inte en riktig chans eller något. Bannade mig helt absurd i 55 dagar när jag just kommit tillbaka till servern och vill gibba

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skriver för att överklaga den 55-dagars ban som jag fått tilldelad jag anser att denna ban är orättvis eftersom jag inte gjort någonting som skulle kunna rättfärdiga en sådan straffåtgärd. Jag blev förolämpad och hånad av två personer. De körde in i mig tvingade mig betala faktura för att få bilen lagad, lallade med mig och var allmänt osköna son fan. Dessa personer fortsatte att trakassera mig, trots mina försök att ignorera dem och be dem sluta. Efter att ha blivit provocerad till mina gränser, valde jag att försvara mig själv och svara. Efter att ha reagerat blev jag av en administratör bannlyst i 55 dagar på grund av mina tidigare bans som är för över 3 månader sedan. Jag är övertygad om att denna åtgärd var orättvis eftersom det var två andra personer som började hånandet och trakasserierna. Jag begär därför att ni omprövar min situation och tar bort denna orättvisa ban. Jag är en aktiv och lojal användare av er plattform och jag vill fortsätta att använda den utan rädsla för att drabbas av orättvisa åtgärder. Jag hoppas att ni kommer att ta min överklagan i beaktning och agera i enlighet med rättvisa och jämlikhet. Tack för att ni tog er tid att läsa min överklagan. Med vänliga hälsningar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis felaktig då jag möjligen överdrev lite men ingenting som borde ge mig mer än en muntlig varning. Det var provocerande och det blev som det blev, bannen känns otroligt överdriven samt orättvist då det hade gått bra med en varning eller något på den fonten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av mina tidigare bans som har varit för länge sedan, jag har utvecklats och blivit bättre och mognare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Både jag och den andra parten hade kunnat överdriva lite mindre under scenariot men från hans del var det mer att vara jobbig och jag blev provocerad ordentligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, försöka ignorera, jag koimmer inte göra om detta på något sätt. jag har tagit lärdom av denna ban och ifall jag blir unbannad kommer jag engagera mig och hålla mig till en fantastisk nivå. Jag skulle uppskatta enormt att bli unbannad då detta känns otrloigt orättvist. Det är liksom sportlov och det hela jag försökte abolut inte göra något illa överhuvudtaget. Ingenting sådant kommer hända igen <33

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka