Nekad Calle Andersson | Ban Överklagan[Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280871962/

Ditt Hex-ID: vet ej

Vad är din discord tagg? m1kael#0885

Vem var det som bannade dig? Akam_p

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: skrotnissetwitch.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? lyckas inte bifoga just den bilden men det står 5 dagar ban grov lall 2.9))) det var ett missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en fyrhjuling åkte up till mig ungefär där man spawnar vid torget. han hav osynlig och under mina tidigare situationer när jag rpat och någon varit osynlig har det fixats när man slår till personen. så när personen åkte fram och stannade vid mig visste jag inte hur jag skulle rpa då han var osynlig, det var lite svårt att få fram ord. så jag slog till honom och det blev tyst i några sekunder sen blev jag skickad för grov lall i 5dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. halvt felaktig på grund av omständigheterna, även om jag skulle gjort det jag gjorde med "flit" borde man inte fått en 5 dagars bann enligt mig i alla fall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har just kommit tillbaka till rpn och nu tar jag det mer seriöst och profisionellt jämfört med tidigare, jag har lärt mig från mina tidigare misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske tagit det lite lugnare och skrivit i pm eller OOC men det tänkte jag inte på just under stunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? tänka lite extra innan man drar slutsatser kanske, det var dock lite halvsvårt att veta, situationen var lite kontroversiell

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? kunde inte ladda upp bilden men jag skrev det viktigaste som stod. Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka