Accepterad Cabjor | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cabjor

Icke Medlem
Meddelanden
843
Reaction score
125
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? cabbe07

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Pär är en väldigt glad person som gillar att jobba, äta och massa annat som är roligt, Pär Andersson är född 1985. Pär som karaktär skulle bidragit med en mycket roligare och bättre rp värld. Pär är en väldigt glad person som älskar att spela golf och träffa folk, men han är inte rädd att säga till om någon har en åsikt som han inte gillar. Pär är en livsnjutare som gillar att äta goda måltider och läsa olika sporttabeller. Pär är speciellt intresserad av att kolla in olika fotbollstabeller, eftersom han tycker det är intressant med sån typ av statistik. Pär tycker om när det finns regler eftersom han tycker det gör att det blir bättre organiserat och strukturerat och han bryter sällan, eller aldrig mot reglerna eftersom han tycker det är otrevligt och brist på respekt. Pär älskar att prata med nytt folk, eftersom att han är så pratglad och han har lätt att få nya vänner överallt, men han växte också upp med en far som var bilmekaniker och när han gick ur skolan så hoppade han av gymnasiet för att börja jobba direkt. Han började jobba som bilförsäljare, och efter många om och men med chefen så fick han tillslut börja jobba med sin dröm, att meka med bilar. Men eftersom att han inte hade en utbildning så fick chefen lära han det viktigaste och sedan så blev han en nybörjare bilmekaniker som reparerade många bilar i sina unga dar. Men han tröttnade och valde att ansluta sig till dom dåliga kretsarna, bara föra att han var desperat efter pengar. Men han fick psykisk vård och tog sig ur dom kretsarna och blev tillslut en person med bättre självkänsla. Men nu efter att det har gått några år så kommer hans son in i dom dåliga kretsarna och sedan så dras han in i dom igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle säga att jag kan bidra med en mycket rolig och lite udda rp, såsom bra scenarion som är kul för alla. Min karaktär skulle sticka ut på det sättet att han beter sig lite annorlunda än andra, men samtidigt ganska underhållande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte alla kan vinna i ett scenario och att man ska spela för att den motsatta parten helt enkelt ska vinna. Helt enkelt att man ska låta någon annan vinna i ett scenario även fast det inte är kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag var ny till roleplay, detta var för ungefär 3 år sedan. Då var inte namnet unive men jag började iallafall tycka om servern väldigt snabbt, under tiden så har jag utvecklats något enormt inom rollspel och har haft många olika karaktärer med många olika karaktärsdrag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka