Accepterad Cabjor | Ansök till whitelist ansvarig [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cabjor

Icke Medlem
Meddelanden
843
Reaction score
125
Användarnamn: Cabjor

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Hur gammal är du? 13

Vad heter du på discord? Cabjor#7777

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Så ofta som möjligt ifall någon sitter i väntar intervju till WL så tar jag det, sen så kommer jag kolla skriftliga både hemma och i skolan. Men jag kommer bara ta muntliga hemma.

Hur aktiv är du i discorden? Väldigt aktiv, ungefär var 15 minut går jag in och kollar om nån har skrivit något i discord roller osv.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig eftersom att jag anser det behövs fler WL ansvariga, samt så vill jag hjälpa dom nya spelarna att kunna få jobb som hjälper staden som t,ex sjukvårdare, polis osv. Sen sist så vill jag hjälpa den här servern så att staffs inte behöver ta om det och istället göra viktigare saker, samt att motivera nya spelare att inte sluta spela på den här servern utan att fortsätta och försöka få WL. Sen så har jag varit WL-A innan och då tyckte jag det var väldigt roligt och ifall jag blev det igen så skulle jag gjort mitt bästa.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är väldigt aktiv i både discord och i forumet, samt att jag kommer att kolla skriftliga ansökningar i skolan så ofta som möjligt. Sen så kommer jag att ta så många muntliga som möjligt, samt att ifall någon kanske har skrivit ganska lite på sin skriftliga så kommer jag skriva utveckla eller om dom struntar i det nekad pga av att du inte utvecklar dina svar. En sist så är jag en person som gillar att hjälpa personer med saker samt så är jag väldigt pratglad som gillar att träffa nya personer. T,ex när min kompis var ny i staden så introducerade jag honom till nya människor och gav honom lite pengar till en bil så att han kunde börja rpa på ritigt. Sen också för att varit WL-A innan så jag vet hur allt fungerar osv.

Spelar du på någon annan server för tillfället?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka