Accepterad Cabba06 | Ansökan till Servervakt [Ferry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cabba06

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? Cabba06#5958

Ange ditt födelsedatum 16 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 15:00 - 00:00
Helg: 12:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 11 gånger varav 2+ felaktiga och fått unbann

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en person som bannar eller kickar folk som inte följer Unives regler. Dom ska underlätta för staffsen medans dom rpar och har kul. Och det tycker jag är ett smart sätt att få servern så seriös som möjligt. Jag tycker att en servervakt ska vara aktiv i sv chatten när det händer något tokigt och kalla ditt staffs om det behövs. Jag tycker också en servervakt ska vara aktiv i OOC t.ex. om det är något som inte beter sig.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att just jag är lämplig som servervakt då jag rpar kriminell. Jag tycker att det behövs många servervakter i den delen av rpn då den kan verka konstig ibland. Jag är snabb i SV chatten om det skulle behövas hjälp och jag har bra erfarenhet som servervakt. Jag kan dom olika tillgångarna och jag vet när dom behöver användas. Jag är inte den som kommer använda tillgångarna till något som gynnar mig i rpn och därför tycker jag att servervakt skulle passa mig.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Jag tycker att en bra servervakt är något som att det seriöst och inte använder sina tillgångar på något negativt sätt. Jag tycker att en servervakt som visar att dom finns där och tar åter gärder när det behövs är en toppen bra servervakt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när man ändvänder sina tillgångar för att vinna eller göra saker lättar. Exempel är att man till exempel använder toggleid när man söker i buskar efter någon eller när man ressar för att sedan kunna vinna scenariot. Det är något som man ser användas och jag tycker det är sjukt onödigt när man har fått dessa tillgångar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka