Nekad CABA | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝐂𝐁.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447560031/

Ditt Hex-ID: 110000158a64f5f

Vad är din discord tagg? .cb_

Vem var det som bannade dig? Hejsan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-29 185545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de banna mig eftersom jag sköt 2 personer utan anledning som var en stor brist på de sociala RPandet. Sedan när vi var i support så var jag kaxig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och chillade i min nya bil, sedan så jag två personer som hade röda kläder på sig och körde i en bil som jag har sett innan i flera skottlossningar. efter några sekunder förstod jag att det var mina fiender. DÅ ställde jag mig längre upp på gatan, hoppade ut ur min bil och sprang en bit och tillslut sköt jag. Jag vet helt och hållet att det var fel och att man ska inte skjuta det första man gör för att man ska istället försöka komma överens eftersom de är på en högre RP nivå. Efter att jag sköt dem så körde fort bort för att jag inte ville att någon polis skulle höra osv. Sedan blir jag inkallad till support och där förklarar en staff till mig varför jag gjorde fel. Där och då förstod jag att det skulle leda till stora återgärder, då blir jag frustrerad på mig själv och fattar inte varför jag gjorde de valet som jag gjorde. Där förstår jag att jag inte kommer att kunna spela på servern på ett tag som gör mig lite smått arg, då väljer jag att jag ska försöka leka cool och sa en väldigt dum mening. Efter 2 månader som är idag tycker jag själv att jag var sjukt pinsam, att jag ens tog ut de på dem var pinsamt. Det var ju till och med mitt eget fel, sorry.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban, jag tycker att staffsen gjorde ett bra jobb och tog bort spelare som mig som gjorde fel saker. Jag förstår att de jag gjorde när jag sköt de 2 personerna var helt och hållet fel och skulle istället tagit de på en högre samt bättre RP nivå. Jag tycker själv att man ska banna folk som mig, först var de dålig rp nivå och sedan kaxade jag mig i support.

Det ända jag vill är att få en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. De flesta bans jag har fått är IP bans. det är eftersom min bror spelar också Unive och när han blir bannad så blir jag också bannad, det är för att vi bor i samma hus och har samma IP. De andra bans jag har fått innehåller flest suntförnuft och powergaming. Innan så var jag dålig på att RP på skador när jag krockade men ett fordon osv. De ledde till att jag fick bans för de men för ett tag sedan lärde jag mig av mina misstag som jag senare gjorde bättre genom att använda /sme och /me när jag krockar eller skadar mig som gör en bättre RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra saker mycket annorlunda. Först och främst hade jag skitit i att skjuta mot mina fiender och istället försöka komma överens eller göra en deal som gör båda parterna glada. Jag hade också kunnat skita i dem och försätt köra. I support kunde jag vara mycket mer mogen och inte vara kaxig. Jag skulle istället bara acceptera att jag det var mitt eget fel och att inte ta ut ilskan de på andra som bara gör sitt jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska ha mer social rp istället för att skjuta och att inte leka tuff i support när man själv är problemet i RPandet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka