Nekad CABA | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝐂𝐁.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447560031

Ditt Hex-ID: 110000158a64f5f

Vad är din discord tagg? 𝓒𝓪𝓫𝓪#8582

Vem var det som bannade dig? SpiKen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-05-08 140952.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snodde en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid torgets parkering och skulle stå AFK i 10 min i garaget och innan deet råkade jag trycka "F" och hoppade in i en bil som var på utan att veta det. Sedan kom ägaren och såpg att jag var i bilen medans jag ståg AFK. Sedan hoppade jag ut när jag såg honom och tog EN bil för att jag inte vill ringa in min bil för 50k och skulle bara hämta en kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar kanske lite varför att jag blev bannad men det var bara en bil som jag tog och jag skulle kunna gärna vilja att jag har kvar bannen för att jag fattar också lite varför men skulle gärna fråga ifall någon kan sänka tiden på bannen. Var bannad i 5 dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hart nästan bara fått ID bans som jag inte kan göra något åt och sedan bans som är för att jag har en ljus röst och då har jag tagit voice changer på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske att inte ta bilen men jag har inte råd att betala 50k för att ringa in min bil och jag skulle bara hämta en kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska ta en bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Ej läst sin ban orsak. anser att du ej förstått din ban. läs ditt ban meddelande!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka