Accepterad c7c | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

c7c

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejbannaner/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ab28282

Vad är din discord tagg? c7c, eller 99cc_1_83047

Vem var det som bannade dig? det var gregg som bannad mig. är även bannad från dcen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-03 184641.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff teamet valde att banna mig för jag földe inte standarden på unive, Jag lallade och sköt hela tiden och även la upp ett fiveM montage på unive. jag fattar varför staff teamet bannade mig men jag ber om en andra chans jag har förändras. Jag har tagit bort mina monatge och kan lova att jag aldrig kommer ladda upp ett till fivem montage. själv börjar jag tycka att det är skämmigt att lägga upp sånt, de e inte 2022 liksom. om jag nu får en andra chans kommer jag vara väldigt tacksam och följa alla unive regler!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev ju bannad för "p12 montage grabb" vilket jag tykcer är helt rätt att staffsen bannade mig för. men jag och mina vänner sprang runt och sköt hela tiden på unive och tycket det var coolt att läggga upp montage på servers. sen så la jag upp ett monateg och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var abslout ingen felaktig ban jag bröt mot serverns regler, så det är bara rätt av staffsen som bannade mig. men jag ber om en andra chans för jag har verkligen förandras, jag spelar knappt fiveM för jag tycker att det bara skjuts på servrar. jag är ingen som skjuter och håller på längre jag kommer hålla en väldigt hög rp nivå och spela mer för att mot parthnern ska ha kul.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för all dya pack en gång första gången jag började spela på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara hållt mig till rpen och inte varit så barnslig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, jag ber om en andra chans lovar att ni inte kommer ångra er, jag fattar att varje persson som blir bannad ber om en andra chans och att dem har förändras, men jag har verkligen det jag har inte spelat fiveM på månader, jag saknar verkligen unive, jag hoppas att ni förstår det jag känner.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka