Nekad c7c | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

c7c

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
11
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och en till började bråkar på discord för ett bra tag sen ett halv år kanske mer. Han skickar en bild på min mamma vi börjar bråka ännu mer jag försöker lunga ner mig men han bara fortsätter och fortsätter så tillslut skickar jag också en bild på hans mamma och troode inte att det skulle vara nån big deal av det. Men då efter några minuter tar han bort sitt medelande och tar en skrämdump han hoppade då alltså support med den bilden. Som gör att det ser ut som jag är boven i detta ärende men jag skulle inte säga att det var bara jag. Men då väljer lundgren att p banna mig jag väljer att skriva i hans pm och förklarar vad som har hänt då jag ej kunde ta kontakt med supppot teamet då jag blev bannad från discorden. Jag väntar och väntar får inget svar då väljer jag att skriva igen men får inget svar då han alltså valde att inte kolla eftersom jag väntade i flera timmar. Tror även de för han som fick mig bannad var kompis med han. Så jag tror att det var därför han valde att inte svara.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja jag anser att den är felaktig då det ej var bara jag som gjorde fel. Även också för att jag inte fick en chans att förklara varför jag gjorde detta osv.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej då det hände för väldigt länge sen. Har restartat min dator och såna grejer men jag kan lova att jag inte är sån nu som håller på på intrenet och beefar men andra jag har växt upp nu kan lova er att jag ej kommer göra nått regel brott eller nått sånt då jag ör mycket mer kompetent nu.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka