Nekad C17 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? tryyhardc17_

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Ahmed dul och ålder 23 år. Han har levt i 23 år och under de åren har han hängt med fel folk, när han blev 11 år träffade han några folk som sålde droger och var kriminella han fick ett uppdrag att sälja dessa i ett område som är i unive gatan 23E, han stod där och väntade och sålde massa droger och fick pengar som han kunde spendera på saker som han gillar, han gillar leksaks bilar då han har ett stort intresse för bilar. När han blev 16 år blev hade han redan en Audi rs6 mansory i sitt garage och både massor av pengar. Han är en rätt aggressiv samt positiv kille sig själv och har dock ADHD som gör att han blir mycket mer argare t.ex om någon kallar han saker eller bråkar med någon. Nu har han blivit mekaniker och har flera bilar i sitt garage fast gör fortfarande kriminella saker. Ahmed dul är en unik karaktär på samma gång då han har flera vänner som är snälla och både kriminella , de gör att han blir snäll fast dum på samma gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till väldigt rolig och seriös RP och kommer spela för båda motparterna som sakt, helt enkelt göra det till bättre RP nivå som kommer att bygga up RPn på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motparterns vinst i ett scenario är att man ska göra så motparterna/motparten får ha de kul med utan inte bara du, man ska kunna ha roligt utan att vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått absolut alla regler RDM att man dödar ngn utan anledning, VDM är att man använder sin bil som ett vapen alltså köra på någon, SUNTFÖRNUFT är den bredaste och den regel som måste följas annars kommer rollspelet att bli jätte konstigt då ingen använder sig av logisk tänkande, METAGAMING är att man tar information OOC till IC och rpar på de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom RP har både varit Kriminell och både jobbat som Mekaniker,polis och brandman. Jag tycker själv att jag har väldigt bra rp speciellt i krim rpn då jag tänker köpa krim när jag blir medlem på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Senast ändrad:
Nekad, vänta en vecka innan du ansöker till medlem efter godkänd permanent avstängning ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka