Nekad C17 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? tryyhardc17_

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Berätta om din karaktär. Ahmed Dul var en gång en oskyldig och ambitiös ung individ med stora drömmar om att göra skillnad i samhället. Men på grund av tragiska händelser och svåra omständigheter som präglade hans uppväxt, hamnade han på en mörk och farlig väg. Ahmed växte upp i en hårt drabbad stadsdel där brottslighet och fattigdom var vardag. Han förlorade sina föräldrar i en bilolycka när han var endast tio år gammal och tvingades växa upp hos sin alkoholiserade farbror, som själv var inblandad i kriminella aktiviteter. Utan något starkt stöd i sin omgivning sökte Ahmed efter en plats att höra till och något som skulle ge honom en känsla av makt och kontroll. Det var där han träffade Malik, en manipulativ och farlig individ som såg potentialen i Ahmed. Malik drog in honom i en kriminell organisation som ägnade sig åt allt från narkotikahandel till rån och utpressning. Ahmed blev snabbt en viktig medlem i gruppen, och hans kalla och kalkylerande natur gjorde honom respekterad och fruktad bland sina likar. Men trots att Ahmed var inblandad i en farlig värld, fanns det fortfarande en gnista av medmänsklighet kvar inom honom. Ibland kunde han hjälpa människor i samma utsatta situation som han själv en gång varit i. Men dessa handlingar balanserades alltid mot de mer grymma och hänsynslösa handlingar som krävdes för att hålla sin plats i den kriminella hierarkin. Med tiden började Ahmed inse att den kriminella världen hade förstört mycket av det som en gång var meningsfullt för honom. Drömmarna om en bättre framtid och möjligheten att hjälpa andra hade bleknat bort, ersatta av en cynisk och hänsynslös syn på tillvaron. Han befann sig fast i ett farligt spel där hans eget liv var ständigt hotat. Trots att Ahmed Dul hade valt en kriminell bana, bar han fortfarande på de sår och den ensamhet som hade präglat hans tidiga liv. Djupt inne visste han att det fanns en möjlighet att återvända till det liv han en gång drömde om, men att bryta sig loss från den kriminella världen skulle innebära att möta faror som han aldrig tidigare stått emot. Ahmed Dul liv var en tragisk påminnelse om hur samhällets brister och en brist på kärlek och stöd kan leda en ung person ner i en destruktiv och farlig väg. Hans historia var en varning om vikten av att hjälpa och stötta de unga som kämpar mot svåra omständigheter, innan de förloras helt i mörkret av en kriminell tillvaro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med sjukt rolig och seriös rp kommer även kunna bidra med nya ideer.
scenarion med mig kommer det alltid finnas skratt med och kommer vara rättvis med allt.
har mycket erfarenhet av rp så kommer försöka att göra det så bra som möjligt av alla situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder t.ex att man ska spela för alla motparter i ett scenario så alla kan ha de kul på servern och trivas !

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft innebär själva utgångs punkten av rollspelandet och den måste följas annars går de it att rollspela då det blir väldigt dålig rp. RDM innebär att man inte får döda någon utan anledning. VDM står för att man inte får använda sitt fordon som ett vapen osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har många erfarenheter inom RP jag har varit på många andra servrar där jag både har varit polis och mekaniker och massor av annat jag är väldigt bra på rp mig själv och har mycket erfarenhet som och är bra på att Rollspela.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jo att jag har väldigt bra RP även som icke medlem fast ser fram imot att bli medlem på unive snart.

Nekad, plagiat. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka