Accepterad C17 | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? tryyhardc17_

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed dul, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,rolig,svartsjuk, tweaker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ahmed Dul han är uppväxt i en liten stad i göteborg där hans familj va i en svår sits då dom hade ont om pengar Ahmed var oftas ute bland fel mäniskor och började slås med personer väldigt mycket men hans framtids planer var klara han ville bli en lastbils chafför därför pluggade han väldigt mycket och lyckades komma in på ett gymnasium som skulle ge han den utbildningen han ville ha men en dag så kom en personer med namn Dragan Petrova och erbjöd han ett jobb han ej kunde motstå att börja jobba för han som en Bloods för hans gäng och därifrån gick hans liv med pengar och rädlsa uppåt men han måde skit då han ej kunde vara med vänner så han började försöka ta sig ur detta livet en dag så gjorde han det och träffade på en gammal vän som heter Lars Bilfirma som hjälpte han ur det livet och hans favorit saker att göra på fritiden är köra bil och flyga helikopter och såklart spela basket och meka med bilar och sånt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ahmed Dul aka jag c17 kommer att bidra med det bästa rollspelet som jag kan uppnå genom att göra så att motparterna och alla andra som är med i rollspelet får ha de roligt och inte bara jag t.ex låta polisen vinna i en biljakt och så vidare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar (powergaming2) och man ska inte vinna alla scenarion som man är med i man ska göra så alla har en chans att ha kul i rollspelandet och t.ex du är i en biljakt du kan t.ex krocka och behöva springa eller etc så alla har roligt och inte bara du.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ganska många gånger förr jag lär mig alltid av dem och gör ej sånt längre då jag har blivit en bra rollspelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, vdm,rdm,fearrp, copbait, powergaming och powergaming2

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka