Nekad C17 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: HEX: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-23 171047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De banna mig för jag använde tredjepartsmjukvaror vilket är strikt förbjudet att använda på unive och ber om ursäkt då jag hade denna tredjepartsmjukvara på och kommer aldrig göra om de igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar skulle kö unive så tog de en bil och så åkte vi runt spela musik och hade de gött, sen kommer vi till ett ställe där kriminella folk brukar va så börja de hetsa så hetsa vi tbx, då körde min kompis in i bilen lite så kom en person ut och skrek "kör inte in i min bil" så skjöt han oss alla i bilen så då blev jag arg och klippade via medal och skicka klippet till en staff som heter kevinchang07 och i de klippet hade jag på ett soundpack som räknas som tredjepartsmjukvara då de gör ett pling ljud när man slår i huvudet eller blir skjuten i huvudet, detta är väldigt fel av mig och kommer aldrig göra om de igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De är inte en felaktig ban, jag hade en tredjepartsmjukvara alltså ett soundpack som går pling när man blir skjuten i huvudet, jag förstår detta som ett riktigt grovt fel av mig som jag har tagit stor lärdom av och vill bevisa för er att jag kommer att ha bra rp i forstättningen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för c logg och korruption inom yrke de är två av de. Jag har tagit stor lärdom i alla mina bans då jag verkligen ångrar de, och de är inte värt att bryta mot regler och nu har jag skärpt mig och vill bevisa de, kommer göra de om ni unbannar mig. Då ska jag se till att förbättra mig vilket jag kommer att gö.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle backa tillbaka i tiden så hade jag ifrån början inte ha på denna mjukvara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket kommer aldrig ha mjukvaror och har lärt mig speciellt att aldrig bryta mot regler samt kommer förbättra mig jag ber inte men om ni unbannar mig nu kommer jag att förbättra unive och göra den till en bättre plats med mycket bra rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tillbaka