Accepterad C17 | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954564416/

Ditt Hex-ID: HEX: 11000013b43cb40

Vad är din discord tagg? tryyhardc17_

Vem var det som bannade dig? KevinChang07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-23 171047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet själv att staffsen banna mig för min dåliga RP på unive jag hade tredjepartsmjukvara på vilket är väldigt strikt förbjudet på unive och har lärt mig av detta misstag och förstår att det är strikt förbjudet ska verkligen inte göra om detta då jag har förbättrat min rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några vänner skulle rpa gå in och rpa i unive, de skulle hämta en av sina gäng bilar och hämta mig på torget när de kom fram så hoppa jag in och vi åkte up mot wine wood och chillade med varandra, vi prata om varandras liv och just då kom ett annat gäng som de har krig med och pittade på oss, då blev vi så klart arga och pita tillbaks men då kommer en av de ut ur bilen och skjuter oss alla i huvudet, då kommer de pling ljud som klassas tredjeparts mjukvara i ett soundpack. Jag klippade via medal och skickade klippet till KevinChang07 då sa han att jag skulle komma support och då blev jag bannad, förstår fullt ut varför och ber om en ny chans så snälla låt mig bevisa att jag har blivit bättre på att rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är verkligen inte en felaktig ban då jag gjorde väldigt fel av mig och förstår att detta inte är en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för c logg och korruption inom yrke, jag har lärt mig av c logg väldigt mycket. Korruption inom yrke har jag lärt mig ganska bra av andra gången lärde jag mig evigt fast hade inte så bra rollspel den tiden men nu har jag väldigt fantastisk RP och vill bevisa det genom att få en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft kollat och se om jag hade någon tredjeparts mjukvara på innan jag gick in i unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid dubbel kolla innan jag går in på unive samt att aldrig bryta mot några regler igen så snälla ge mig en till chans för att vissa min förbättrelse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka