Nekad C.J | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C.J

Icke Medlem
Meddelanden
231
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? C.J#0999

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att ansöka är mina stora erfarenheter och kompetens för Ma. Jag har varit MA tidigare för ett tag sen men nu känner jag att jag vill ta nya tag och lägga kraft och tid på detta. Jag vill välkomna folk in till det underba Unive vi har och ge de tillgång till fri rp på serven. Jag vill vara en del av framstegen på serven och en del av det communityt som låter alla vara med och testa på rpa. Sen finns det såklart en del att jag har varit MA tidigare och känner mig driven och redo för att ta ansvaret igen. Jag villl se och göra framgångar för spelarbasen och utveckla Unives kompetens.

Sen så vet jag att jag är en trogen och värdig medlem som vill visa vad jag går för! Jag vill visa min styrka och kompetens och verkligen visa att jag brinner för detta! Sedan vet jag hur kul det ör att hjälpa folk och ha ansvaret som MA så det bil jag tillbaka till!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som jag säger jag är en väldigt hjälpsam och driven medlem som vill visa mer av vad jag går för! Jag vet att jag har det som krävs för att vara anpassad för rollen och för att erhålla den. Sedan har jag väldigt mycket extra tid som jag hjärna lägger på att få in spelar till serven och att hjälpa de framåt. Sedan är det för att jag har varit det innan och vet hur man ska agera och vara som MA samt att jag kan alls olika commandos som
/noclip
/ban
/kick
Osv sedan är jag rn jäckel på forumet vet exkat hur det fungera och hur man utför saker.
Sen vet jag att jag är en driven och kompetent rik person.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter folk med respekt och visar gott inflytande på andra. Man kan inte bemöta någon med otrevlig ton i intervjuer eller liknade. Utan man har respekt pratar lugnt och tydligt man förklara hur de ska utveckla eller förbättra en fråga. Man kan tänka på gyllene regeln bemöt folk hur du vill bli bemöt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla på Unive som har rollen medlem ska veta att det ör något som man borde vara stolt över och inte bara se det som vilken medlems roll som helst. Utan att de ser ett visst ansvar i att var medlem och att de ska känna att det är något speciellt för serven. Alla medlemmar har en betydelse för Unive och det är den jag vill lyfta fram!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att en medlem ska kunna följa alla grundläggande regler för Discord serven och fivem serven. Jag anser även att en medlem ska veta hur man följer social rp och även att det vissar inflytande på andra medlemmar.
Jag anser att en medlem ska
1. Följa alla rp regler samt ha en social rp
2. Visa respekt mot andra medlemmar och andra på serven
3. Följa karaktärsskapning och röst regeln.
det finns mycket som jag vill hitta i en medlem.
Jag anser att alla medlemmar har krav som skall följas och om man inte kan det borde man inte var här.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har kraven att vissa inflytande och respekt mot andra och vissa en bra sida av mig hela tiden. Även att jag ger de en hjälpande hand när det behövs samt att jag visar att jag är en aktiv och driven person för detta samt att jag har det som krävs!

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar 10:00-23:00 kan variera pga träning. Helger 10:00-03:00 samma med lov alla tider kan variera

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte vad jag kommer på just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka