Nekad byku | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

byku

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jan Byczkowski

Vad är ditt discord namn? bykuxz

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Jocke Eriksson. Jocke hade en svår barndom, hans föräldrar lämnade honom när han var 5 och då fick han bo med sin farmor. När han blev 13 började han umgås med ett gäng som var lite utanför lagens gränser. Han började som 14 åring att sälja droger osv. Då tjänade han väldigt mycket pengar så varje dag han kom hem till sin farmor så hade han med sig en massor av pengar. När Jocke blev 18 så slutade han umgås med fel folk, Jocke började titta framåt och fokusera på framtiden. Jocke började ansöka olika jobb. Tills slut kom Jocke in på PostNord. Och då tjänade han en liten summa pengar med det dög till han för att kunna betala skulder från sitt förflutna liv och till hyran. När han blev 20 år fick han sparken och blev hemlös så han var tvungen att sova under tåg stationens tak. Sedan ansökte han till ett jobb för att allt i hans liv som hände ska inte hända. Hans favorit mat är Pirre och hans har ett stort intresse för gym.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå då jag har rpat mycket förr på Unive men tröttnade på att rpa för ett halv år sedan och valde att sluta pga skola och sånt. När jag väl bidrog med serverns rp var jag dessutom kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska försöka att vinna alla scenario utan att det ska vara lika roligt för alla även om man vinner eller förlorar ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming, det innebär när man spelar tillsammans men sitter på discord och snackar istället för servern. Colbat loggning, det innebär att om man att om ett scenario pågär och man är nära döden så lämnar man så man inte dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, spelade på Unive innan så jag har erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat innan på denna servern, har varit kriminell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka