Nekad Byggmax | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Byggmax

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Körner

Vad är ditt discord namn? korner

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2002

Berätta om din karaktär. Namn: Maximilian Granqvist

Ålder: 52 år

Bakgrund: Maximilian växte upp på landsbygden i en liten by där alla kände alla. Efter att han avslutat gymnasiet började han arbeta heltid inom byggbranchen. Efter flera års gnissel i sitt äktenskap fick Maximilian reda på att hans fru träffade en rik advokat från storstaden i smyg. Skilsmässan blev en bitter strid, och Maximilian förlorade både sin fru och vårdnaden om barnen till advokaten, som hade betydligt större resurser att kämpa för sin sak.

Krossad och ensam bestämde sig Maximilian för att lämna sitt gamla liv bakom sig. Han sålde sitt lilla hus på landet och flyttade till storstaden i hopp om att kunna börja om på nytt. Flytten var svår och fylld av osäkerheter, men Maximilian såg det som en chans att bygga upp sitt liv igen, både professionellt och personligt.

Känslor: Maximilian är en trevlig och positiv person som alltid försöker se det bästa i andra människor. Hans optimistiska syn på livet gör att han ofta hamnar i knepiga situationer, då han lätt litar på folk som kanske inte alltid förtjänar det. Trots detta behåller han alltid sitt lugn och blir sällan arg. Han har en stark vilja att hjälpa andra och ställer gärna upp när någon är i behov av hjälp. Däremot har han lite svårt med sociala sammanhang och känner sig ofta obekväm i större grupper.

Intressen: På fritiden älskar Maximilian att fiska, vilket han finner lugnande och fridfullt. Han tycker också om att umgås med sina vänner och är en stor snusare. Nu när han har flyttat till storstaden vill han prova på nya aktiviteter och upplevelser. Han funderar på att testa golf, gå på klubb och kanske till och med börja träna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp upplevelse, jag ser till att alltid följa regler och att alltid göra mitt bästa när det gäller. Jag håller alltid karaktär och ser till att bidra med en härlig stämning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte vinner varje scenario, man får vara realistisk och ge motparten vinsten när de borde vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Exempel: RDM innebär att man dödar någon utan att ha någon rimlig anledning till det. Metagaming innebär att ens karaktär använder information som spelaren har fått utanför spelet. Fearrp innebär att man inte är rädd för att skada sig/dö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Detta är min första upplevelse av gta rp, jag har däremot spelat dnd tidigare så jag har lite erfarenhet med rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ifrågasätter inte regler, mods och dylikt. Jag är generellt lättsam och gillar inte att ställa till med besvär.

Nekad.
Anledning:
AI text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka