Accepterad Byggarebob12 | Chef-jobb ansökan [Lindroths] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Byggarebob12

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths Motorcenter

Vad heter du IRL? Tobias

Vad heter du på discord? byggare bob#0296

Hur gammal är du? 13 År | 2009-10-13 | Ig 35 år

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år 9-8 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? | ⬆ | Jag har en krim roll men rpar aldrig kriminellt| ⬆ |Hur kommer jag utveckla lindroths? jag vill utveckla jobbet så mycket som det bara går, jag vill få det mer aktiv genom att ständigt söka försäljare som brinner för yrket,J ag kommer göra allt för att göra yrket roligare för alla anstälda och folk som kommer in och köper mcs. Jag vill också förbättra den sociala rpn vid kassan, 1, Prata med kunden ge några förslag när de har hittat en mc de gillar Skickar man faktura 2, Hämta kontrakt och få personen skriva på sina uppgifter 3, Skicka in uppgiterna till transportstyrelsen samt skriv in uppgifterna i systemet 4, sälja fordonet, Något som kommer göra det roligare för alla spelare på servern är t.ex event mellan Lindroths och vianor, Att vi lottar ut en mc som de senare får pimpa gratis på vianor. Något som kommer att höja aktiviteten kan vara provison, Att t.ex Antälld uppåt får 5-10% Av mcn de precis sålde. Ett till idé som kan höja aktiviteten är att Den som säljer flest mcs i slutet av veckan får en gratis mc, Det har testats på lindroths och funkar, Kanske inte varje vecka men ibland, Det är även roligare för det som vill köpa mcs då butiken är öppen oftare. Något jag också kommer försöka att göra är att få 0% lall, Man kommer absolut fortfarande få ha roligt bara det inte går till en lallig nivå, Något som jag kommer föröska göra är att hålla minst 1 möte i veckan för alla nyansällda ska kunna lära sig känna det andra, Mycket roligare och rpa på ett yrke när man känner och är vänner med det flesta. Något som kommer att locka fler kunder är att ha rabbat/rea ibland, Det blir också lite mer realistiskt också. Jag vill Självfallet att alla ska trivas på yrket också. Något jag också kommer att kämpa för är att få 0 korruption, Det är för många som inte skriver /duty när det går i tjänst det är darför man kan påminna dem igenom att säga glöm inte att logga ut från systemet innan du går. Jag kommer se till att alla som inte har erfarheter får en rikitg genomgång hur systemet och allt funkar. Kommer också se till så att intervjuver blir mer realistiskt, Så att du inte bara går in tar intervju och blir anställd, Tänker att de som får anställning kommer behöva skriva under ett arbetskontrakt och lite mer Idéer Lindroths på senaste tiden har funkat jättebra med vår före detta chef, Men finns småsaker som kan finslipas lite. Ifall jag nu skulle bli chef så kommer jag att utvekcla det så mycket så möjligt. Finns så många Idéer jag har för Lindroths. Jag har verkligen ett brinande intresse för lindroths och tor verkligen att jag hade passat som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Självfallet har jag erfarenheter inom mc försäljning, Jag är just nu bitr.chef på lindroths, Jag har väll lite erfarnheter inom så kallade chefsyrket Som bitr.chef, Men har aldrig varit chef, Men jag är 99% säker på att jag kommer att fixa det då jag är ganska snabblärd. Jag har varit personal ansvarig på saras för ett tag sedan, också varit erfaren på marja-lisas, Jag har väldigt mycket erfarenheter inom försäljning, Jag vet hur panelen och systemet funkar. Jag tror att jag hade passat bra som chef på lindroths, Då jag verkligen trivs här, Jag har också en bra relation med de alla som jobbar där,

Hur ofta kommer du vara inne? ____________________
Måndag: 14:30 - 22:00
Tisdag: 15:20 - 22:00
Onsdag: 15:00 - 22:40
Torsdag: 15:0 - 22:30
Fredag: 14:50 - 01:00
Lördag: 11:00 - 01:00
Onsdag: 11:00 - 22:20

Lov:
Måndag: 12:00 - 01:00
Tisdag: 12:00 - 01:00
Onsdag: 15:00 - 01:00