Nekad ByggareBOB1 | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ByggareBOB1

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016371879/

Ditt Hex-ID: 11000013EF2E6A7

Vad är din discord tagg? #3278

Vem var det som bannade dig? Svampbob

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det stämmer, Jag använde mig av occ ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade jobbat på securitas i flera timmar. Jag stog inne på Marja-lisas och höll ordning där. Därefter kommer 2 trevliga grabbar in och den ena av dom skulle köra en stor beställning på ca 9 bilar så han frågade ifall jag kunde hjälpa han att sktjusa fram och tillbaka han vilket jag gick med på. Efter det så gick jag ur tjänst och åkte runt med dessa 2 grabbar, vi fixa kläder, stanna på vianor osv. Det hände sedan en glitc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag sates i fängelset för att jag hade kniv på mig och jag körde ifrån polisen, och nårga minuter innan jag vart gripen så var jag på marja lisa och bråkade med några perssoner och det var så jag vart grippen. men sen när jag var i fängelset så kom en kille in som jag hade bråkat med och han började säga manssa grejer tillslut så slog jag till han när han hade handbojor på sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte jag skulle inte pratat ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka