Accepterad !BY G! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Ditt Hex-ID: 1100001134fc91d

Vad är din discord tagg? by_g

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 33111-682cb183cddd64f724d4a1f14b93934a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖr att han ansåg jag var en problem spelare! vilket jag var vid den tiden de kan jag erkänna! men om philip läser detta vill jag säger att jag utvecklats och jag kommer ej att bete mig som ajg gjorde förut!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle bli medlem men sedan bannade philip320 från dcn OCH server!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ej en felaktig! men jag tycler de var litee för överdrivet eftersom han ej vill ha mig unbannad längre! vilket är förstårligt. de jag gjorde var dåligt beteende alltså jag var inkompetent med montagen och de var dåligt gjort av mig. därför vill jag ha en till chans för att bevisa att jag inte är så dålig som man tror att jag är!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av tredjeparts mjukvaror då jag blev unbannad efter det! sen får jag reda på att man fick lägga ut montage! då la jag ut men sedan läste jag att de får ej vara regelbrott i då jag gjorde de misstaget! där efter! vilket jag ber om ursäkt för jag missförstod din text philip. därför vill jag bli unbannad för att visa en poäng att jag verkligen kan rpa som en bra person och att jag ej är bara en problemspelare som gilalr att skjuta och loota osv! och emd packet har jag redna stängt av samma sak med moddar gruppen då jag ej är med den längre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle betett mig mycket bättre och inte bettet mig som en 10e åring ellerr en p12 skulle lyssnat på reglerna och jag ber verkligen om ursäkt de jag gjort och jag vill bevisa att jag menar de! men återigen hur jag hade kunnat gjort annorulunda att jag skulle inte ha lagt upp montage och jag skulle inte ha tänkt osm en 10åring alltså skulle jag bara haft ett vanligt pack eller inte ngt pack alls! jag skulle ha haft et lämpligt tänk på vad jag gjort och inte gjort! jag skulle ha lyssnat på dig philip! du gav mig en chans senaste gången jag blev bannad! och jag tackar verkligen! jag ber bara om en sista chans! en enda sista chans för jag ahr verkligen förendrats. Men jag skulle även oasvett vad om jag blev bannad eller inte jag skulle aldrig ha lagt upp montage osv, och moddar gruppen jag "var med i" var jag typ aldrig med i! aldrig aktiv eller ngt rollerna ba fanns eftesom jag känner ägaren. men jag sa att jag lämnar för att jag skulle börja unive!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag verkligen! jag har lärt mig mycket om min bann de kan jag lova dig med att jag har! och jag vill gärna bevisa att jag har lärtt mig något av min bann! jag vill bevisa de för dig! snälla philip! jag har sätt folk som har gjort terrordåd som har fått komma tillbaka! de jag gjorde förstår jag att du väldigt arg på! men om du kan ge dom en chans! kan jag snälla fp en chans! för jag har verkligen förstått de jag har gjort fel i detta laget och jag förstår din frustration men de enda jag ber om är en chans till! jag kmr inte vara som den personen jag var innan! jag kommer ha en bra och social rp! jag vet att du hört mycket om de dära och du tror säkert de jag söger är bullshit! man jag lovar dig! om du ej litar på mig. låt mig bevisa det för dig philip! snälla ge mig en chans! förresten! vill jag bara säga att ifall du nekar denna vilket jag hoppas verkligen du ej gör men ifall du nekar denna kan du vara snäll och säga vad som krävs för att jag ska kunna bli unbanand! för jag vill verkligen bli de!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Och vill även lägga till att de har nu tagit ungefär över 5-6 månader sedan denna bann skedde och jag har verkligen bett om ursäkt jag har förklarat för dig philp och du vet själv jag vill inte skada servern. Därför ber jag om en till chans, Och även att jag har sätt och hört att massa andra personer får en plats i unive och de får en chans även om de gjort värre grejer än vad jag gjort så har de fått chanser, de var de jag vill säga
Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka