Nekad Buppsi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Buppsi

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014744057/

Ditt Hex-ID: 11000013eda0ff9

Vad är din discord tagg? buppsi

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att ha ett fusk på min dator.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inne och körde, blev kallad till pc check, gick igenom hela pc checken utan några konstigheter men resulterade i ban för att jag haft ett fusk på datorn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den hysteriska tanken att ha ett fusk på datorn skulle aldrig ha ploppat upp i tanken från första början. Jag hade kunnat strunta i att ha det där fusket på datorn från första början. Så att min ban är korrekt är inga konstigheter eftersom jag hade haft ett fusk på datorn. Inget jag kan ändra i efterhand men kan med all förmodan lära mig, från den hårda vägen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga konstiga banns sedan tidigare, lite små lalliga och vissa som vart felaktiga, samt några buggade men i stort sätt inga grova banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig fått tanken på att ha ett fusk ens på datorn från första början. Spelat som en vanlig individ med omtanke.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man absolut inte under några omständigheter inte ens ha ett fusk på datorn oavsett vad du ska använda det till. Att det är nolltolerans och bryter mot den värsta regeln.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka