Accepterad Bumbi06 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bumbi06

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198382963113/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christopher

Vad är ditt discord namn? HCC_krille#0634

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Hej . min karaktär gör under namnat Christopher lönn. Han är hyfsad ny inflytad i staden, har bort i staden i en månad och har skaffat många nya kompisar som han har bra kontakt med. När Christopher var runt 17 år vill han uppfylla sin största dröm. Hans dröm var att flytta till Canada, Detta var speciellt pågrund av den fina kulturen som fanns där. Christopher blev så intreserad av Canada eftersom han hade forskat om Canada under nästan varje år under hans skolgång. När han väll hade flyttat till canada och bort där några år så fick han ett samtal om att hans mormor hade blivit sjuk och att hon behövde hjälp med hushållet. Eftersom Christopher älskade sin mormor till månen och till baka så tvekade han inte en sekund att hjälpa sin sjuka mormor. Därför flyttade Christopher tillbaka till Sverige till staden som hans mormor bodde i, denna staden hette Unive city. Efter 1 år av att hjälpa sin mormor gick hon tyvärr bort och Christopher behövde klara sig på egen hand. Idag äger Christopher en fin och dyr Mercedes-Benz och har mycket pengar på sitt konto och detta är han väldigt stolt över.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle bidra med god rp och en skön stämning. Jag är en mogen och seriöst spelare och har goda kunskaper från andra servrar. När jag spelar blir jag jätte insatt i min karaktär och då spelar jag jätte noggrandt och följer alla regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största och populäraste servern ute just nu !! jag har även hört väldigt bra rykten om denna server då den verkar seriös

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av många kompisar och den har jag även sett cosmo på Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Både att att ha kul och att komma långt med karaktären så att den blir igenkänd på ett bra sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli en bra stremer på unive. och mitt andra mål är att ha en bra social rp där man kan bara stanna och ta en kaffe och prata eller liknande där jag ska va pratglad med dom andra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, och kommer ej vara aktiv på andar servar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag vet om det

Tillbaka