Accepterad BultenStenhammar | Ansökan till Servervakt [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BultenStenhammar

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Bulten Stenhammar#8266

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 1996

Beskriv din dagliga aktivitet. Mitt mål med Servervakt är att upprätthålla serverns regler. Jag stöter på mycket skit på gatorna som jag inte kan ta hand om som civil men som jag hade kunnat ta hand om som servervakt. Senaste idag hade en person handbojor men hoppade in i en bil och körde iväg. Så mitt mål med servervakt är att upprätthålla serverns regler på ett positivt sätt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 år nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inga. https://imgur.com/D0f7X7X

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att upprätthålla serverns regler. En servervakts huvuduppgift är att bidra till att servern skulle bli en bättre plats genom att avlägsna allmänna lallare, vdmare och rdmare osv.
En servervakt ska lägga ner tid på att göra det lättare för serverstaff genom att sköta min del av jobbet så inte staff behöver lägga onödig tid på att ta hand om en precis nykommen lallare när dom har vettigare saker för sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill bidra till att servern upprätthåller en perfekt RP nivå, ibland stöter man på vissa situationer där man bara önskar att man själv kunde göra någonting åt vissa människor som förstör för andra, men istället får man hålla tummarna på att nån ser det jag ser just nu. Istället för att lägga enormt mycket tid på att ta saken i egna händer nu med att filma när något bryter mot regler och det är en person som jag egentligen inte vill lägga tid på att göra på en ny spelare som bara har kommit för att förstöra. Så blir det mycket bättre om jag snabbt och effektivt kan ta saken i egna händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En enkel förklaring på korruption är helt enkelt favorisering. Jag använder mina commands för att gynna mig själv och/eller mina vänner. Abuse däremot skulle jag påstå inte är något för min egna vinning, utan enbart för att jävlas. T.ex. jag kickar en person, så fort hen tittar in igen på servern kickar jag igen. Då abusear jag min uppgift.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top