Antagen Bullfan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullfan

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
188
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: Bullfan#1141

Ange ditt födelsedatum 22 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff därför att jag känner att jag vill hjälpa folk som inte fattar hur man RPar och så vill jag hålla en god stämning på servern. Jag vill också bli Staff därför att jag tror att jag kan passa in i teamet på grund av att jag håller en god ton mot människor och är allmänt social. Jag vill också ägna min tid mot unives staff arbete då mina polare inte spelar lika mycket men jag vill fortfarande spela/hjälpa till på servern då det är något speciellt med den. Sedan så har jag också många timmar på unive och är allmänt bra på hur seriös och normal RP fungerar. Jag är för tillfället SV men har varit helper för ett år sedan typ. Sedan passar jag bra eftersom jag inte har en ända ban och har väldigt bra koll på regler.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är dålig RP inom delvis jobben där det är mycket lall tex folk slåss på arbetes tid...
En till sak är bland de kriminella där det också förekommer en del lall utanför gänghus men det förekommer även en del hets och osocial rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att minska lall på jobben så kan man göra samma sak som vid gänghusen att man drar dit och kjollar lite för att se så att det sköter sig.
Man kan hålla koll bland de olika gängen och dra till gänghus nån gång ibland när det är mycket folk inne.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är att man är trevlig och håller en lungn ton även om den andra personen är på dåligt humör.
Det är väldigt viktigt att agera professionellt då man vill skapa ett bra ryckte om sig själv

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer bara vara inne på servernen när jag ska göra staff arbete men tiderna kan se ut något sånt här
mån: 16:00-18:00, 20:15-23:00
tis:16:00-23:00
Ons:15:00-22:00
Tor:16:30-23:00
Fre:16:00-02:00
Lör:08:00-02:00
sön:08:00-23:00

Detta är bara ett ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2 jan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har förstvarit ServerVakt sedan blev jag Medlemskaps Ansvarig och sedan blev jag Helper och då var jag Jobb Ansvarig först och sedan Servervakts ansvarig

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Jobb

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka