Nekad bullen_22 | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen_22

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Ditt discord namn: bullen_22

Ditt Hex-ID: 1000016f7fa452

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och indragen medlem och permanent ban

Vem/vilka tog beslutet? us5x

Varför tror du själv att beslutet togs? vet ej om jag ska vara ärlig men tydligen säger han att jag stöttar en kille som doxxar och gör montage men jag skrev bara 100 gubbe som inte e fel vad jag menar med det är att vi kommer saka han i serverna då han hade en rolig rp nivå tills han inte ville vara kvar med men aa de e 100 procent felaktig ban och jag vill att det ska vara Hapyxz eller en högre som tar denna beslutsöverklagan hade uppskattats då jag ej visste att man inte fick skriva sånna saker som 100 gubbe

Hur är beslutet felaktigt? då jag inte gjorde ngt fel och visste tydligen inte att man inte fick skriva ngt att man kommer sakna personen då jag som spelare på unive rp har skaffat nya vänner som den personen att jag har träffat han utan för unive och skrev 100 gubbe då man kommer sakna honom i rpn.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns inget men vill att @Hapyxz eller en högre tar denna överklagan. Tack

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Du skriver 100 gubbe i ett montage där man doxxar en staff. Sånt rapporteras in, inte hyllas. Backar us5x beslut.

Din överklagan är nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka