Inaktuell bullen_22 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullen_22

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ali

Ditt discordnamn: bullen_22

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag borde bli staff då jag vill testa på något nytt och kan ganska mycket om rpn. jag gillar att sitta med spelare och kunna förklara hur rpn fungerar om man inte kan. jag är en lugn person som kan hantera folk som e aggressiva. jag sitter på datorn minst 4-8 h om dagen och gillar unive riktigt mycket och jag tror jag skulle kunna vara bra som staff eftersom jag e rolig person naturligt och kan bygga upp en bra stämning mellan alla. jag tror samt att jag vill bli staff för jag har bra fokus när det behövs och lallar inte med staff arbete eller vid seriösa scenarion. jag tror att jag kan lära mig mycket av andra staffs och jag tror att andra staffs kan lära sig av mig att vi hjälper varandra som ett team som man borde göra. jag visar jätte mycket respekt för alla som man ska speciellt till dom som är äldre än mig själv. jag är inte en sån person som kommer hoppa av staff teamet efter 1 vecka för att det är tråkigt jag kommer alltid ge 100 procent in i allt i några månader och kolla läget då. jag kan alla regler som man ska kunna inom rpn så de e ett stort + om man ska vara staff. jag är också en jätte bra lyssnare och låter folk prata till punkt för att kunna fatta hela historian för att kunna få en helbild fast än du har fel eller rätt. och jag kommer att vara lojal mot alla och mot servern :)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag kommer att vara ärlig här jag kommer inte säga att det är 100 procent perfekt då ljuger jag för er och mig själv men det finns lite att jobba på och det jag inte tycker fungerar i denna servern är alla fuskare med aimbot och esp och tredjepartsmjukvaror och sånna ballonger när man dödar någon det tycker jag inte funkar jätte bra med men visst ni har kommit en jätte lång bit för att hitta alla fuskare. jag tycker också att det skjuts lite för ofta eftersom de är brist på social rp innan man börjar skjuta. då tycker jag att man tar in de i support och pratar med dom och lyssnar vad som har hänt och kollar om det finns ett bakrundsliggande scenario.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag skulle kunna lösa massa problem med andra staff med samarbete genom de som fuskar så ska vi i staff teamet ha konkreta bevis till de och pbanna dom eftersom de inte hör hemma i unive då menar jag med aimbot esp och tredjepartsmjukvaror. och när det kommer till skjutandet så kommer jag att ta klipp och prata med krim ansvarig och om de har fel så kommer jag prata med personen och kanske ge dom en liten ban eller om man är ärlig i support kanske bara en varning det spelar en roll vilket scenario man e i och vilka de e som hetsar först.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag kommer att agera professionellt hela tiden genom att lösa problem på rätt sätt och för mig att var professionell på mitt arbete oavsätt om jag e staff eller inte eftersom jag vill att folk ska kunna tycka om mig för den jag är inte bara för att jag e staff. jag kommer att vara professionell genom att vara lugn med folk som e aggressiva i support eller under andra positioner.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har inte skola så jätte mycket så jag brukar vara hemma vid 15-16 tiden varje dag till 00-01 tiden så det hade funkat för mig och jag kan ta en paus med rpn och göra staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? på detta kontot har jag spelat i någon månad men innan de så har jag spelat över 1 års tid och jag kommer förmodligen inte att sluta på denna servern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej jag har aldrig tidigare varigt staff men ska bli jätte kul att få testa på detta och jag kommer att ge 100 procent. och kommer inte göra er besvikna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är beredd för allt och tar gärna utmaningar för det finns alltid en lösning till allt.

+rep han är extremt trevlig och en bra kille att diskutera me och han ser de ljusa i alla menniskor

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka