Accepterad Bullen10 | Ban Överklagan - Makos

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/app/231120

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa965f0

Vad är din discord tagg? BakeAll#0913

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-17 224852.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Makos bannade mig eftersom att jag inte hade en hög rp nivå på just detta tillfället och att valde istället för att hoppa ut ur bilen för att låta dem vinna scenariot så tycket jag att de gjorde ett tråkigt scenario genom att rikta på oss 100 meter ifrån sjukhuset så valde jag att hoppa ut ur mitt fordon och skjuta ner dem eftersom att han kan inte rikta på 3 personer samtidigt och att han hopa ut utan en mask och bara riktade 100 metengr öppet på en gata med ingen anledni de bara kommer upp till oss bara riktar jag väljer ju då sårklart att skjuta ner dem med min kompis då vi var 3 vs 1 och han kan inte rikta emot 3 personer då det inte är så troligt att han solo håller en ensam. Detta kanske inte var det smartaste men det dem gjorde tollerrar jag inte då det inte är något man gör i verklighen riktar på 3 personer ensam utanför sjukhuset ingår i suntfönuft, och sedan att inte tro att man blir nedskjuten när man är underbemannad det hade varit en annan sak om det kom up 2 grabbar med pistol och riktade då men nu var det 1 personer mot 3 i denna situatonen så kan han inte göra något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis fick skjuss av en person från sjukhuset då kommer det up en grabb som säger att han vet vilka vi är, Vi har inte en aning vem han är vi stod 100 meter ifrån sjukhuset och skulle bara hämta min bil denna grabben hade då snott någons bil då det inte var hans den var sönder och allt vi väljer då att snacka med dem och de säger att vi vet vilka ni är osv. Då väljer 1 kille att hoppa ut och rikta emot oss men vi var 3 personer så jag väljer då att hoppa ut med mina kompisar och skjuta ner dem eftersom att han var ensam ute och riktade och var fullt överbemannade så jag och min kompis vi hoppar ut och skjuter dem så fort vi har gjort det så väljer jag för att inte polisen ska komma så springer jag iväg från platsen för att undvika poliserna och andra saker vi kommer iväg sedan så tar Makos mig i support jag förstår varför han bannade mig jag gjorde kanske fel ja det erkänner jag men när han ändå var ensam och hoppade ut ur bilen då valde jag ju att skjuta samt med min kompis jag ser kanske lite fel på det men ändå inte super mycket men i framtiden så vet jag om det att jag ska hoppa ut ur bilen med händerna i luften och lyssna på dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker denna är 50/50 jag gjorde fel med fear rp lite men ändå inte han var underbemanad jag valde då att hoppa ut ur bilen och skjuta honnom eftersom att vi var fler. Detta kanske inte var rätt av mig nu i efter hand jag kanske under scenariots gång skulle tänt på vad jag gjorde och bara lyssnat på vad mannen sag men jag bedömde antagligen då den situaitonen fel enligt mog så var det underbemmanat så då valde jag detta men det var fel och sånt händer men nu vet jag det i framtiden och jag har lärt mig över det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad av anticheat. cyklar 2 på en cykel samt powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat att hoppat ut ur bilen gjort som mannen sa och aldrig hoppat ut ur bilen och börjar skjuta alltså. Från första början tycker jag det bara var onödigt av den killen att ens börja rikta emot mig då vi inte ens vet vem han är samt han har ingen anledning att göra det men det tillåter mig ju sårklart att inte hoppa ut ur skjuta men i denna situationen som hände så valde jag det då det var 1 man och inte 2 som man ser på klippet så jag hoppar ut och döddar han. Men sårklart kan jag göra massor av andra saker jag hade kunnat hoppat ut ur mitt fordon lyssnat på mannen och gjort som han sa men valde då att göra det på ett annat vis. Men då det var bara 1 person och inte 2 som rikatde det hade varit en annan sak om det var 2 som hoppade ut och riktade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det klart jag har gjort i framtiden så ska jag ta och hoppa ut ur fordonet och ta upp mina händer och lyssna på vad mannen säger men nu hände det andra saker och jag har väll missbedömt just denna situationen och skulle gjort som man ska men antog nu att det bara var 1 personer och vi var 3 så har vi nog större chans en han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka