Accepterad Bullen10 | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bullen10

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028332016/

Ditt Hex-ID: steam:11000013fa965f0

Vad är din discord tagg? BakeAll

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: DD4CE5CF-0C01-4D26-9C55-CB1CC0664EFF.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill be om ursäkt för att jag bröt mot regeln om powergaming. Jag skickade en prio på telefonen när min karaktär redan var död, ungefär fem minuter efter att jag blivit skjuten. Jag förstår att det var helt fel och inte realistiskt alls. Det var ett dåligt val av mig, och jag ångrar verkligen att jag gjorde så. Jag tror att ni valde att banna mig just för att mitt agerande förstörde för andra spelare och bröt mot en viktig regel. Samt så förstår jag varför ni tog det beslutet. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer inte göra om det. Jag hoppas verkligen att jag kan få en chans till att visa att jag kan följa reglerna och vara en bra del av rpandet på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inblandad i en situation där min karaktär blev skjuten och dog. Ungefär fem minuter efter att jag dött skickade jag ändå en prio på telefonen, vilket var fel eftersom min karaktär var död och inte borde kunna göra något alls. Jag vet att det bryter mot reglerna om powergaming, eftersom det inte är realistiskt att kunna använda telefon när man är död. Jag insåg först efteråt hur allvarligt det var, och jag ångrar verkligen att jag gjorde det. Det var inte okej och jag förstår varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker inte det var en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel. Jag skickade en prio på telefonen fast att min karaktär var död, vilket går emot reglerna om powergaming. Det var ett misstag från min sida och jag förstår att staff valde att banna mig för det. Jag tar fullt ansvar avc mitt agerande av det jag gjorde, och jag hoppas att jag kan få en ny chans att visa att jag lärt mig av felet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. cyklar 2 på en cykel, leker polis och värnar ej som sitt liv, Kurroption inom yrke, Jag har lärt mig utav alla mina bans och aldrig gjort om mitt misstag som har sket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att skicka en prio efter att jag dog, borde jag ha accepterat att min karaktär var död och inte gjort något mer i den situationen. Det hade varit mer realistiskt och rätt enligt reglerna. Om jag ville att någon skulle få reda på vad som hänt, skulle det behövt ske på ett rimligt sätt i RP t.ex att jag skickade något innan jag dog, eller att någon annan hittade mig. Jag vet nu att man inte ska ta några beslut när karaktären är död, och det är något jag inte kommer göra om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig av min ban. Jag har förstått hur viktigt det är att följa rp reglerna och att alltid tänka på vad som är rätt och realistiskt. Jag har även märkt att små misstag som att skicka en prio efter att man dött kan göra att hela upplevelsen för andra spelare och förstöra rollspelet och att jag tänker bara på mig själv som är dumt av mig. Den här bannen har fått mig att tänka efter. Jag har förstått hur viktigt det är att följa reglerna och visa respekt mot alla på servern. Nästa gång kommer jag tänka efter innan jag gör något, och jag kommer inte göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag hör dig, se detta som en andra chans.
Se till att följa reglerna hädanefter.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka