Nekad Bullen | Whitelist ansökning [Lucky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JulleBulle

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Användarnamn: Bullen

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/06Peppe/

Vad är ditt namn i verkligheten? juliuz

Vad är ditt discord namn? Peppe#9084

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag Heter Leonardo Macho men även kallad Master Macho, jag är 18 år och har haft en svår uppväxt då båda mina föräldrar dog vid födelse, sedan liten har jag varit på egen hand för att överleva gatorna. Jag tog insiativet att inte bli en knarkare men valde istället att plugga i skolan och arbete, Och eftersom jag inte fått hjälp i mitt liv så vill jag gärna hjälpa andra oavsett yrke. Jag har alltid respekt för dem som har respekt för mig men jag tar aldrig skit från någon. Jag är ganska trevlig när man lär känna mig och drar massor med roliga skämt.
Jag gillar att vara aktiv så jag gillar att träna, På mina jobb som jag haft tar jag de jobbet seriöst spelar inte någon roll vilket slags jobb. Jag blir sams med alla och är helt enkelt en genuin människa.

Varför ska just du bli whitelistad? Spelet ganska länge på servern nu o märkte ej att jag hade så tycker jag borde få det då jag är aktiv i servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt vart aktiv ett tag på servern och spelar seriöst

Hur många timmar har du på FiveM? 800+

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja har fått lite bans här men de sånt som händer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Faktiskt inte just nu har jag fasnat på multistaden men märkte att jag ej hade WH

Du måste utveckla med på Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? annars är det en ganska bra ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka